Re: PC firmowy czy klon

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 02:15:37 MET DST

On Sun, 01 Jun 1997 00:36:53 -0500, Jerzy Gryko <redfree_at_mcs.net>
>W co jest sie lepiej wyposazyc w komputer firmowy czy zbudowac
>samemu z nowych i wysokiej jakosci kawalkow,biorac pod uwage
>przyszla rozbudowe i unowoczesnianie z nowymi standardami?

Nie wiem co masz na mysli piszac 'komputer firmowy' ale "sie
wyposazyc" w oryginalny wyrob IBM, Compaq, HP, DEC, itp - to naprawde
nie radze.
To juz lepszy bedzie Optimus, jeszcze lepszy Adax, ale najlepszy
to taki 'bez firmowy' - tylko przed zaplaceniem dopytaj sie
z czego zostal zlozony, a najlepiej zapytaj sie przed zamowieniem,
a potem sprawdz czy to ci na pewno wsadzili.

J.