Re: PC firmowy czy klon

Autor: Andrzej (andrzej_at_mat.com.pl)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 23:21:00 MET DST

Polecam Ci "firmowego skladaka" jak wyzej napisal Grzegorz.
1. Masz przynajmniej dwa lata gwarancji, na czesci kupione luzen dostaniesz
tylko rok.
2. Najczesciej z komputerem dostaniesz MS Windows 95pl, wiem mozna
skopiowac, ale czy warto jesli bedziesz mial ten program z komputerem.
3. Zawsze masz serwis i jakas tam pomoc.
4. Cenowo sa zblizone do cen elementow kupionych osobno.

Zobacz na ceny ESCOMu, VOBISU, odradzam OPTIMUSa.

Sie ma!

Jerzy Gryko <redfree_at_mcs.net> napisał(a) w artykule
<33910A75.758A_at_mcs.net>...