Re: TP S.A. (bylo: TP), RAZ Jeszcze, off-topic

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 04:59:48 MET DST

On 31 May 97 at 23:31, egg1_at_polbox.com wrote:

> Chyba zostalem zle zrozumiany - nie sugeruje ze robia to
> specjalnie nic podobnego.

No oczywiscie, to wiem, jesli odniosles wrazenie, ze Ci cos
wmawiam to przepraszam. Ale nawet jesli takie sytuacje zdarzaja sie
(impulsy znikad) to dopoki nie zaspiewa o tym prasa to najwyzej
mozemy sobie pomarzyc :-)

> Zastanawiam sie tylko glosno czy
> zalezy Telepsa aby bylo lepiej wiadomo ze kazdy chce zarobic
> jak najwiecej, a tu mniejszy ruch w sieci i wieksza kasa
> dla naszego ukochanego molocha.

Oczywiscie nie. Lepsze traktowanie klienta kosztuje wiecej niz gorsze
jego traktowanie. A czy TP S.A. zle traktujac klienta ryzykuje ze
przeniesie sie on gdzie indziej? Oczywiscie nie. Czy nie zakladajac
telefonu komus przez X lat ryzykuje ze przejmie go konkurencja?
Oczywiscie nie.

> Pomysl mojego przedmowcy z
> bilingiem i reklamacjami 0202122 jest chyba warty
> zastanowienia ciekawe jak by zareagowali na masowa
> reklamacje od wszystkich ludzi???

Tylko ja nie bardzo ta masowosc widze a w skali kraju toby musialy
byc dziesiatki a moze i setki tysiecy abonentow. Jedyne co mozemy
zrobic to CZEKAC. A zeby sie nam to czekanie nie dluzylo to mozemy
sobie NARZEKAC. Ci co sie maja oblowic to sie oblowia, ci co maja
zostac oszukani zostana oszukani a liberalizacja czy tak czy siak
zawita choc nie bez oporow min.lacz. ktore planowalo na przyklad
wpuscic operatorow do sieci m/m PO 1999 r. a KERM-owi sie to nie
spodobalo i zarzadal, ze ma byc DO 1999 r. Jak widac latwo Zielinski
sie nie podda :-) ale nawet postkomunistyczna gora zaczyna zauwazac
ze facio przegina palke.

> Moze warto o tym podyskutowac?

No nie wiem :-) Nie sadze, zeby ten temat mial jakikolwiek zwiazek z
pecetami...a poza tym to sila rzeczy jest jalowe. Naprawde polecam
protokoly z posiedzen komisji od lacznosci, http://www.sejm.gov.pl.
Nam nie pozostaje nic innego jak czekanie do liberalizacji,
choc oczywiscie podszczypywanie monopolocha jest wskazane :-)

> Z powazaniem
> egg_at_polbox.com

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski