Re: News robot chrzaniony...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sat 31 May 1997 - 21:38:26 MET DST

> Robot nie jest jednak, dziwnym zbiegiem okolicznisci, durniem
> (pomijajac
> juz fakt, ze o programie troche trudno powiedziec "duren"). To tylko
> kol. Jacek Piskozub nie zauwazyl, ze naglowek MIME sklada sie takze z
> pola "Content-Transfer-Encoding", przy czym wartoscia domyslna przy
> braku
> tego pola jest "7bit".

Tylko czemu ja mam obrywac za firme Netscape :-(((( Moze by ten duren
(robot, nie Ty) od razu posylal list do sprawcy a nie do mnie. Uznali
wyraznie, ze jesli nie uzywa sie znakow z gornej polowki ASCII to nie
trzeba tego pisac (skoro nawet autor slawetnego programu sie z tym
zgadza). Tylko robot uwaza, ze default i tak trzeba pisac.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland