Re: News robot chrzaniony...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 12:20:42 MET DST

Kucharski Waldemar (waldekku_at_polbox.com) wrote:
: Miałem takie same problemy z tym robotem,ale dostałem receptę jak to
: poustawiać żeby się nie czepiał

Ja tez wpisac gdzie trzeba ze listy od tego badziewia maja byc odrzucane.

A po wypowiedziach autora widac ze chce pokazac jakie to ma szybkie lacza
jaki duzy dysk i jaki to z niego fachowiec i programista.

 Slawomir Sidor

PS: No i znowu wysle bo sle ASCII.