TP SA - reklamacja a brak bilingu

Autor: Krzysztof Dziedzicki (krzychd_at_merkator.com.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 22:23:57 MET DST

Witam

Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie.
Reklamowalem rachunek telefoniczny w TP S.A.
Po pewnym czasie dostalem odpowiedz w ktorej uprzejmie informowano
mnie, ze nie ma podstaw do uznania reklamacji.
Jednoczesnie poinformowano mnie, ze "wydruk - specyfikacja polaczen"
znajduje sie do wgladu za okazaniem dowodu w Biurze Obslugi Klienta.
W moim pismie z reklamacja zazadalem przysylania co miesiac wykazu
polaczen. Odpowiedziano mi cyt. "... w chwili obecnej nie ma mozliwosci
wykonania usługi rejestrowania polaczen i przesylania wydrukow do
poszczegolnych rachunkow telefonicznych."
To co Oni mi proponuja to sa jakies ich techniczne rejestracje
podobno zagmatwane i dlatego nie chca wysylac tylko daja do wgladu.

Moje pytania.
1) Czy jezeli nie przyslali mi wydrukow to sprawa jest na moja korzysc ?
2) Gdzie szukac ew. podstaw prawnych (Dz.U. itp.)

                                             Krzysztof Dziedzicki

Krzysztof Dziedzicki
Email: <krzychd_at_merkator.com.pl>
          <krzychd_at_polbox.com>