Re: K6 ratunku

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 15:55:00 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla) writes:

> Owszem byly ale mialy poza tymi rachunkami macierzowymi
> (np mnozenie dwoch macierzy o wymiarze 3x3 podobno bardzo
> przydatne w obliczeniach animacji trzywymiarowych)
> ale mialy pewne problemy z kompatybilnoscia. U mnie w sieci
> Novel potrafily dac jako wynik dzielenia przez zero liczbe
> zero. Po takim dzieleniu komunikacja z siecia sie zawieszala.

Na serwerze? Cos mi sie widzi, ze Novell do niczego nie uzywal
koprocesora, ani nawet nie interesowalo go, czy cos takiego jest
zainstalowane. Jedyna rzecz, ktora go wykorzystywala, to biblioteka
matematyczna, ktorej u mnie zaden program nie wykorzystuje.

Takie rzeczy zdarzaly sie jednak z wczesniejszymi seriami procesorow
Intela - 386DX.

--
Krzysztof Halasa