Pentium 100 na 200MHz

Autor: Darek (dbogdans_at_poltegor.igo.wroc.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 09:43:37 MET DST

Co do podkręcania - czy ktoś ma doświadczenia z Pentium 100 podkręconym na
200MHz (to nie pomyłka)? Ja używam takiego procesora od 3 tygodni i nie
wykryłem żadnych nieprawidłowości. Tego typu procków używa także kilku
moich znajomych. Dla zainteresowanych podam, że chodzi o serię SY046
przeznaczoną oficjalnie do komputerów przenośnych. W świetle moich
doświadczeń i informacji, że te procesory są dostępne w hurtowniach w
Niemczech od ok. miesiąca zastanawia mnie znaczny spadek cen szybkich
Pentium na giełdzie (166 i 200):)))

Dariusz Bogdański
dbogdans_at_igo.wroc.pl