Re: Maile i ich wlasciwosci

Autor: Ernest Mizera (ernie_at_mindless.com)
Data: Wed 28 May 1997 - 23:45:12 MET DST

mozna, mozna... programik nazywa się CheckMail i jest zajebisty- sprawdza
kilka kont, wyswietla na taskbarze ikonki takie jak sobie ustawiles,
informuje o poczcie zdefiniowanymi wav'ami, avi'ami i czymino, pokazuje
tytuly i od kogo przyszedl mail i ... mozna zdefiniowac osobistosci od
ktorych poczta bedzie kasowana BEZ SCIAGANIA a delikwent bedzie (lub nie) o
tym, ze "nie chce nam sie z nim gadac".
Sa nieraz problemy z tym, ze zbyt krotko sie evaluate'uje (u mnie 10 min z
obiecanych 21 dni), ale jest na to sposob, ktory zdradzil mi autor
programa. Jakby co, to daj znac.

ernie

--
<HTML>
ernie_at_mindless.com  emizera_at_us.edu.pl