Re: Polski shareware i freeware

Autor: Marcin (kopaczm_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 19:56:03 MET DST

Romku (czy wolno mi sie tak do Ciebie zwracac?), bardzo prosze nie
uogolniaj. [1] nie wszyscy na polbox to nowicjusze czy idioci (nie uwazam
sie ani za jednego ani za drugiego), [2] idioci i nowicjusze maja rowniez
konta komercyjne lub na uczelniach. Traktowanie wiec polbox'u jako getta
ludzi ograniczonych jest po prostu niesprawiedliwe. Dlaczego mam konto
pocztowe i strone na polbox? Bo jest za darmo, tzn. kosztuje mnie tylko
polaczenie z tpsa. Czy gdybys nie mial innej mozliwosci posiadania
darmowego konta jak np. polbox, to bys nie korzystal z inetu?

Pozdrawiam i licze na zmiane zdania o 'glupkach z polboxu'

Marcin

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl> napisał(a) w
artykule <1.5.4.16.19970523183348.2c8f3b30_at_ck-sg.p.lodz.pl>...