Podkrecic AMD 133

Autor: Sebastian Grucela (bos_bit2_at_home.pol.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 16:30:32 MET DST

Czesc

Wczoraj skonczyly sie (mam nadzieje,ze nie chwilowo) problemy z moim
586 AMD 133 MHz.
Wieszal sie , resetowal , pokazywal bledy pamieci.
Sprawdzilem wszystko poza obudowa i zasilaniem, nawet wymienilem kostke
BIOS-u i flashowalem ja na cieplo u znajomej (BTW na calkiem innej
plycie) ale poszlo...
Ktos mi doradzil (dzieki ) zeby zwiekszyc napiecie dla procka.
Wczoraj przestawilem z 3.45 V na 4 V -chodzi bez problemu.
Mam jednak kilka watpliwosci.
1)Nie spale proca ?
2)Jak sie ma szlifowanie proca do wymagania przez niego
  wyzszego napiecia
3)Czy moge go teraz podkrecic bez wiekszego ryzyka do 160 MHz ???
4)Jak sie ma wyzsze napiecie do overclockingu procesora

Z gory dzieki za informacje

Sebastian