Re: Co oznacza skrot OEM?

Autor: Marek Nawrocki (nawrocki_at_silesia.top.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 08:22:07 MET DST

Andrzej Rajczakowski <wegorz_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<dshfm5.97.ln_at_localhost>...
> Pawel Szczecinski <pablos_at_free.polbox.pl> wrote:
> : Czesto w cennikach firm widac przy nazwie sprzetu skrot OEM. Co to
jest?
> OEM = Wersja_tylko_do_sprzedaży_w_zestawie_z_czymś_tam.
Raczej OEM = ciesz_sie_ze_dostales_dyskietkie_i_kartke_
_ktora_sluzy_za_instrukcje.
Wersja bez dodatkowych bajerów takich jak:
1. Konkretna instrukcja
2. Ze trzy CD z grami, sterownikami, bajerami, i innymi śmieciami
3. Jakies pudelko.
4. Inne smieci.

> Np. Win95OSR2 oznacza windę, która może być sprzedana tylko z nowym
> komputerem. Sprzedawanie sprzętu lub oprogramowania w wersji OEM osobno
jest
> nielegalne (poprawcie mnie, jeśli się mylę). Taka wersja jest tańsza i
Kilka duzych firm sprzedaje sprzet OEM i wątpie by było to nielegalne.

> "firmy" komputerowe często tak sprzedają...
Jezeli chodzi o G95 to sie zgadzam