Re: OpenDOS

Autor: stefan_at_pluton.pol.lublin.pl
Data: Tue 27 May 1997 - 21:43:22 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> pisze:
> On Tue, 27 May 1997 09:03:52 +0200 (CEST), stefan_at_pluton.pol.lublin.pl wrote:

> Moj OpenDos sie niepogryzl z linuxem, ale to widocznie dlatego
> ze do tego typu rzeczy uzywam swietnego fdiska z OS/2.

Nie bój, też mam OS/2. Co prawda jeszcze na półce, bo nie mam jakoś
nerwów instalować tego z dyskietek (a taką mam wersję) ale
w najbliższym czasie postawię. A co do OSowego fdiska to i tak
uważam, że jeśli ktoś nie używa BootManagera to linuxowy jest
lepszy... Chociaż to i tak oczywiście kwestia gustu :))
A co do tego fdiska z OpenDOS to go uruchomiłem
raz (nie sądziłem, że ustawienie aktywnej partycji rozwali mi
całą tablicę partycji). Drugi raz tego nie zrobię... ;)

--
Tomasz Stafiński  -  Politechnika Lubelska