Off-topic <<Hyde Park - Propozycja >>

Autor: Tomson (mcmtomj_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 10:08:45 MET DST

Mam zamiar na moich stronach otworzyc dzial Hyde Park.
Zapraszam wszystkich chetnych do przeslania mi mailem
swojego message dla swiata (koniecznie ze swoim zdjeciem).
Napiszcie, co kochacie, czego nienawidzicie, co chcilibyscie
zmienic w dzisiejszym swiecie, jakie macie nadzieje na
przyszlosc. Moze powstac ciekawy profil ludzi surfujacych
po Sieci!!!
Teksty mile widziane w j. angielskim, jezeli nie - bede tlumaczyl.
Jezeli ktos chce sobie obejrzec najpierw moje strony, to
zapraszam - url w sygnaturze.

--
"...all those moments will be lost in time, like tears in rain..."
Tomasz Jankowski aka Tomson is available at: