Re: Newton ???

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 09:12:05 MET DST

Marcin Mrowiecki wrote:

> Co wiecie o Apple Newton po za tym ze jest uwazany za niewypal APPLE
nieprawda

> Czy da sie w nim latwo wymienic system operacyjny z niemieckiego na
> angielski ?
nie da sie wymienic systemu wogole

> Mam mozliwosc kupienia takiego cuda za 300-400 zlotych zamiast notesu
> managerskiego co o tym sadzicie ?
ja kupilem co takiego. Fajna rzecz.
Zalety:
programowalny jak zwykly komputer (interfejs obiektowy okienkowy)
rozszerzalny (PCMCIA)
wygodny (mozna na nim rysowac), ale dosc ciezki i duzy
rozpoznaje pismo (dobrze mu idzie z cyframi)

Wady:
problem z bateriami/akumulatorami (wazne przy zakupie)
brak polskich liter
slabe rozpoznawanie pisma (ale mozna uzyc stenografii, bdb sie sprawdza)

Na moje oko model taki jak ten o ktorym prawdopodobnie piszesz (OMP,
OMP100) wart jest moze ze 200zl. Obejrzyj listy dyskusyjne o Newtonie to
sie zorientujesz w cenach.
Zamiast notesu to sie nie nadaja - za duzy.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)