Re: Polski shareware i freeware

Autor: Tristan Alder (tristan_at_polbox.com)
Data: Sat 24 May 1997 - 01:58:26 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> napisał(a) w artykule

> BTW - efektem mojego postingu jest kilka kolejnych stron z
> shareware'em. Z korzyscia dla jego autorow i czytelnikow.
> I to by bylo na tyle.

Zgadam się! Zawsze byłem po Twojej stronie, ale dlaczego puściłeś to na
tyle grup, beż żadnego "Follow To"? Jest grupa
news:pl.comp.www.nowe-strony. Tam powinno się anonsować takie rzeczy. Wiem
- to jest ważna sprawa i mogła pójść na więcej grup. Ale dlaczego
"follow-To" nie ustawiłeś na jedną z nich. Popatrz jaki śmietnik się
zrobił...

--
    Tristan (http://free.polbox.pl/t/tristan/)
PS. Ludzie, olejcie ten wątek...