Re: Polski shareware i freeware

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 17:49:20 MET DST

 Marcin Madrzak wrote in article <01bc675e$a0238380$8bb2ccc2_at_bmwi08>..
..

>I znowu spam. Takiego lebmastera to ze swieca szukac.
>My tez dziekujemy i olewamy nie proszac o wiecej.

Czy Ty nie masz jakiejs obsesji na punkcie Lupusa? Czy nie przyszlo
Ci do glowy, dlaczego taka strona zostala postawiona i dlaczego
informacja ukazala sie w kilku wybranych grupach? Zwrociles uwage, do
jakich grup to poszlo?
Daj se siana i przestan mnie stale cenzurowac. A zanim to zrobisz,
przeczytaj jeszcze raz i dobrze sie zastanow nad celowoscia pakowania
takiego postingu. I mow zawsze w swoim imieniu.
Ani Lupus nie potrzebuje dodatkowej reklamy, ani ja sam. Wystarcza
nam to, co jest.

BTW - efektem mojego postingu jest kilka kolejnych stron z
shareware'em. Z korzyscia dla jego autorow i czytelnikow.
I to by bylo na tyle.
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus