Re: Nagrywanie pod Win95 plyt CD

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 May 1997 - 00:35:29 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Realizuje ale nic nie jest zrywane - wszystkie angrywane plytki w ten
>sposob ( nie jest to pierwszy moj "test" tego rodzaju ) nie wykazuja
>zadnych brakow :)
>
> Jurand

tosz ja wlasnie o tym pisze. jak sie przerwie strumien danych,
to nagrywarka zakancza pakiet i czeka na uzupelnienie bufora.
przy zwyklej nagrywarce rozwalilbys kazda plyte przy
takich testach :))))

a u nas testowalismy jakis program do nagrywania, ale pod OS/2.
nawet fajnie dzialal. caly czas na wskaznikach pokazywal
stopien zapelnienia buforow. w zasadzie dawalo sie robic
inne rzeczy podczas nagrywania, i to nie na nagrywarce
pakietowej :) a sprzet byl cieniusienki, bo tylko intel 66MHz :))

o coz. os/2 rulez :)))))

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |