Re: Polski shareware i freeware

Autor: Piotr Teczynski (pteczyn_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 17:05:59 MET DST

On 23 May 1997 14:20:34 GMT, "Marcin Madrzak" <mmadrzak_at_wbk.com.pl>
wrote:

>A w Internecie to bylem troche wczesniej niz Ci sie
>wydaje.

Jak widac z nauki cytowania, weteranie infstrad.

>A to, ze mam skrzynke w WBK to nie znaczy, ze reprezentuje firme,
>nigdy w zyciu.

A to sie Ci z Zielonej Wypy usiesza :-)))))

>Od tego jest, moj drogi, rzecznik prasowy.

Myslisz, iz doktorat cos zmienia? ;)

>A under
>construction to juz dawno nie jest (przynajmniej trzon serwisu).

Dawno??? Ty chyba robiles fize czastek elementarnych...

>Kazdy serwis WWW jest w oczach jego autorow i sponsorow
>potrzebny, ale tylko Lupus trabi o sobie w ten sposob.

Nie Lupus, ale Pawel W., jak juz. Powoli wiec zaczynasz mowic jak on,
stajac sie poddanym Pawla W. w tym samym stopniu, co on wzgledem
niejakiej upadajacej firemki non-WielkoTwardy.

//pt

--
Piotr Teczynski
mailto:pteczyn_at_hum.amu.edu.pl