Re: Polski shareware i freeware

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 16:20:34 MET DST

> BTW, ledwo sie <strong>w bolach</strong> WBK narodzil w Sieci (under
> construction :-) a tu od razu od zielonych lebmagistrow; jakis zwiazek
> z tlem rzeczonej instytucji? :-)))

Czy ja kogos obrazam? A w Internecie to bylem troche wczesniej niz Ci sie
wydaje. A to, ze mam skrzynke w WBK to nie znaczy, ze reprezentuje firme,
nigdy w zyciu. Od tego jest, moj drogi, rzecznik prasowy. A under
construction to juz dawno nie jest (przynajmniej trzon serwisu).

Juz jedna dyskusja w przypadku niejakiego Pawla Wimmera i jego spamow (ja
to tak nazywam, jesli sie komus wydaje, ze za ostro to trudno) byla i
dotyczyla o ile dobrze pamietam anonsu o IE w jakiejs tam wersji. Jakby tak
kazdy, kto prowadzi jakis serwis WWW informowal o tym co tam nowego i
ciekawego, i ze jego jest potrzebny i koniecznie trzeba wszystkim o tym
opowiedziec, bo biedne zuczki Internauci nie dadza sobie rady (czy ktos
slyszal o Yahoo, Altaviscie itd. itp.) to o niczym innym bym na newsgrupach
nie czytal. Kazdy serwis WWW jest w oczach jego autorow i sponsorow
potrzebny, ale tylko Lupus trabi o sobie w ten sposob. I to mi sie nie
podoba, a wrecz przeszkadza.
Przepraszam, jesli kogos urazilem lub uznal, ze nieslusznie wypowiadam sie
w jego imieniu - Pawla W. powyzsze oczywiscie nie dotyczy :-)).

Pozdrawiam wszystkich spamerow, do ktorych wysylajac posty w tym watku sie
zaliczam. I ucinam dyskusje w tym miejscu.

--
Marcin Madrzak
mail to: marty97_at_polbox.com (zeby nie bylo, ze reprezentuje firme)