Re: Ciekawostka (komputer nie do ruszenia)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 11:51:52 MET DST

Bogdan Kwietniak <valusia_at_hotmail.com> wrote:

> I szczeka mi opadla...
> Komputer stwierdzil, ze sterownik jest do d... i odmowil uruchomienia.
>Przejrzalem BIOS, ale nic konkretnego nie znalazlem. Po wykonaniu kilku
>testow odkrylem interesujaca rzecz: nawet odlaczenie kabelka CD-karta
>muzyczna powodowalo totalna klape systemu. Jest to pierwszy napotkany
>komputer, ktory ABSOLUTNIE nie pozwala na jakakolwiek ingerencje w jego
>bebechy. I jest to wytwor firmy.... Optimus. Cos mi sie zdaje, ze
>odkryli sposob zabezpieczen gwarancyjnych nowej generacji ;)

czy to nie byl przypadkiem supernowoczesny Optims-Prestirz ? tylko
co jedno z drugim ma wspolnego hehehe :))))))

ps: optimus ma to do siebie, ze czesto pakuje zmodyfikowane przez
    siebie biosy. zmiana jest mala, bo dodatkowo wyswietla
    logo optimusa. ale kto wie. moze robi jeszcze jakies dodatkowe
    zamieszanie.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |