Re: BIG TROUBLE!!!!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 00:24:49 MET DST

Dnia 21 May 1997 18:39:09 GMT, Grzegorz Szyszlo napisał(a):

>ja tam bym wolal laserowke. duuuuuzo wyzsza jakosc. choc w deskjet bedziesz
>mial opcje koloru. musisz sie zdecydowac.

Przede wszystkim większa prędkość... i nie musisz uważać, żeby nie dotknąć
papieru zaraz po wdruku... :)

>jest jeszcze cos. ja od HP LJ 5L wolalbym HP LJ 4L . dlaczego ? 5L ma jakies
>dziwne podawanie papieru, tak ze jak sie zatnie to sie go ciezko wyciaga.
>a jak sie porwie, to juz tragedia. aha. drukarka 5L jest niewiele szybsza
>od plujek :) co prawda papier wysuwa w miare szybko, ale dosyc dlugo mysli
>zanim zacznie drukowac kolejna strone.

Zacięcie papieru? Czasami drukarka uznaje, że się zaciął papier, ale tylko
wtedy, gdy go rozpaczliwie w ostatniej chwili wyrywam z podajnika ;)
A naprawdę to mi się "zaciął" papier ino raz, gdy podczas wydruku wyłączyli
prąd...
Co do prędkości - bzdura. Może pierwsza strona wychodzi nie za szybko, za to
przy wydruku już 5-6 stron widać przewagę nad plujką... Ostatnio drukowałem
dokumentację do xforms-ów - ok. 240 stron (oczywiście nie pod Windozą, tylko
z ghostscripta pod linuxem - dzięki temu poszło bez bólu :), wydrukowało się
w godzinę. Ja sobie w tym czasie czytałem książkę, a gdy robiło się cicho,
to dokładałem kolejne 50 kartek do podajnika i dalej czytałem ;))))

Krótko mówiąc: Jeśli już to laserówkę (chyba że kolor jest niezbędny), a
jeśli laserówkę HP, to najlepiej 5L (a może 6L kosztuje poniżej 1700 zł?).
HPLJ4L to już przeżytek - 300dpi od razu rzuca się w oczy ;)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|