Re: BIG TROUBLE!!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 20:39:09 MET DST

"Marcin Witka" <mwitka_at_friko.onet.pl> wrote:
>Mam wielki problem!
>Chce kupic drukarke, ale nie wiem jaka!
>Mam 1700 zl (nowych).
>Zastanawiam sie nad:
> HP DeskJet 850C lub HP LaserJet 5L
>Doradzcie, co mam kupic!!!!!
>Z gory wielkie dzieki!!!
> NETCRACKER

ja tam bym wolal laserowke. duuuuuzo wyzsza jakosc. choc w deskjet bedziesz
mial opcje koloru. musisz sie zdecydowac.
jest jeszcze cos. ja od HP LJ 5L wolalbym HP LJ 4L . dlaczego ? 5L ma jakies
dziwne podawanie papieru, tak ze jak sie zatnie to sie go ciezko wyciaga.
a jak sie porwie, to juz tragedia. aha. drukarka 5L jest niewiele szybsza
od plujek :) co prawda papier wysuwa w miare szybko, ale dosyc dlugo mysli
zanim zacznie drukowac kolejna strone.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |