Re: Nagrywanie pod Win95 plyt CD

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 03:05:58 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> : Otoz odpalone byly :
> : - Easy cD Pro ( nagrywal sie kompakt z pliku ISO )
> : - robilem wykresy i drukowalem je pod Graferem ( drukarka HP520 )
> : - sciagalem sobie Microsoft Explorerem sterowniki do Virge'a
> : - odpalone byly 2 sesje telneta.
> : I co ?
> : I nic.
>
> Nic nie ma na plycie domyslam sie? :-)
> Narazilo Cie na strate 25zl, czy szczesliwie nic sie nie nagralo? :-)
>
> A bez komizmu i zlosliwosci: pochwal sie co to za fajna nagrywarka i co masz
> w komputerze. Ryzykowny test ;-).

Dlaczego ryzykowny???
- nie wiem co to takiego Grafer, ale, jako ze nie jest to raytracing, to
raczej mocno CPU/systemu nie obciazy.
- sciaganie sterownikow do czegokolwiek nie obciazy procesora prawie w
ogole (chyba ze ktos sciaga przez >= lokalny Ethernet) (nie wiem, moze
IE jest tu wyjatkiem)
- 2 sesje telneta to rowniez zadne obciazenie.

Czyli przypuszczalnie mial tak na oko z 95% czasu procesora przeznaczone
na czekanie na jakies wydarzenie w systemie. Cienki test.

Co innego, gdyby na ten maszynie pracowal jakis np. program do lamania
hasel, albo raytracer. Zreszta, w przypadku systemu napisanego poprawnie,
oraz wlasciwego sprzetu, rowniez wtedy nie powinno byc problemow.

W kazdym razie ja nagrywalem plytki na wielouserowym systemie - nagrywarka
ma duzy bufor, trzeba tylko uwazac, zeby load na maszynie nie byl zbyt
duzy.

--
Krzysztof Halasa