Re: Uziemienie monitora

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Fri 23 May 1997 - 00:01:40 MET DST

Wojciech Milc <wmilc_at_poczta.com> napisał(a) w artykule
> To mi przypomina gadkę typowego polskiego fachowca:
<ciach>
> Przecież nie od dziś wiadomo, że trzeba naprawiać świat... tylko kto
> go tak spieprzył?

Tyle tyle tylko, że poprzednik był jeden. Co do MS to pisząc nie widzę czy
to ISO, czy 1250 a nie będę sprawdzał za każdym razem bo mi się nie chce.
Większym grzechem jest zmiana strony kodowej bez konwersji znaków w
cytatach co się często zdarza tyle, że nie mnie i nie MS. Czy według Ciebie
mam ręcznie poprawiać polskie znaki pisane przez mojego poprzednika?
Pytanie drugie: czy ktoś miał problemy ze zrozumieniem treści?

Sylwek Orlik