Re: Jak skonfigurowac modem ?

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 07:46:25 MET DST

tbilski_at_wlkp.top.pl (Tomek Bilski) wrote:

> Moze ;) Ja mam nawet czasem polaczenie na 33200 bez specjalnej
>konfiguracji .
>( chyba , ze cos namieszales - na max.predkosc polaczenia , lacz tylko
>przy tej predkosci , ... ).

Modem jest wewnetrzny. Natomiast bardzo dziwne jest to, ze
ustawienia na maxa powoduja tylko tyle, ze modem w ogole
nie trzyma polaczenia, nawet nie chce sie polaczyc, choc,
teoretycznie, powinien sie "dostosowac".
Dopiero ustawienie 9600 daje polaczenie - ale wtedy plakac sie chce...

Czy reklamowac ten modem ?

Konrad
|-------- kolejnik_at_ck-sg.p.lodz.pl --------|
        Technical University of Lodz
 Institute of Papermaking and Paper Machines