Re: Driver do HP LJ 6MP i TAG'a.

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_polbox.com)
Data: Thu 22 May 1997 - 07:23:00 MET DST

At 01:07 PM 5/21/97 +0200, you wrote:
> [...]

poprawka - v.2.07 (dokladnie)

> Tak ma byc. Na tym polega wydruk zageszczony

Chodzi mi o to, ze wszysto mozna odczytac, w przeciwienstwie do wydruku
normalnego.

> Jezyk PCL jest kompatybilny w dol, mozesz wiec stosowac
> stare drajwery do LaserJet 3. Nie uzyskasz wprawdzie
> rozdzielczosci 600dpi ale wydruki beda OK.

Wlasnie cos nie bardzo z ta kompatybilnoscia, bo wydruki wychodza niepoprawnie.
Doszedlem do tego, ze wszystko zaczyna sie kaszanic wtedy, gdy w tekscie
uzyta jest poszerzona czcionka. Od pierwszej literki poszerzonej zaczyna sie
sieczka.

    Jeszcze jedno. Nie bardzo lapie o co chodzi z tymi driverami w TAG'u.
Nietore maja w nazwie litere 'P' niektore 'D', a niektore wogole nie maja
zadnej dodatowiej literki.
np.
Hewlett Pacard LaserJet III
Hewlett Pacard LaserJet III P
Hewlett Pacard LaserJet III D ?:-(

Moze teraz jakis pomysl? Na razie.

                Przemyslaw Adamski <padamski_at_polbox.com>