Re: USB Controller

Autor: Przemysław Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Tue 20 May 1997 - 21:07:47 MET DST

: > Co to jest? Mam takie cos w ustawieniach plyty SOYO HX w setupie i za
: > cholere nie wiem co to jest. Czy ma to jakis zwiazek ze SCSI?
: > Czy ma to jakis wplyw na dzialanie mojego kontrolera SCSI bez
: > bioseowego do nagrywarki?
:
: USB Controller jest odpowiedzialne za jakies urzadzenie do sterowania na
: podczerwien. Nie to zwiazku ze SCSI.
: Jurand
:
Niezupelnie. USB oznacza Universal Serial Bus i w przyszlosci ma sluzyc do
podlaczania wszystkich urzadzen, takich jak myszy, klawiatury, modemy i co
tylko jeszcze zechcecie (na podczerwien tez). Niektore plyty maja to juz w
biosach, zasem jest USB settings, albo cos podobnego.

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk
przemkow_at_polbox.com