Re: Karta graficzna z 3D

Autor: Barni (barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 20 May 1997 - 00:14:56 MET DST

>Posiadam kartę graficzną Virge 3D i mam takie pytanko.
>Jak sprawdzić, czy gry w stylu Quake, Doom, lub inne typu 3D korzystają
>z mozliwości tej karty graficznej?
>Czy są potrzebne jakieś dodatkowe sterowniki?
Znajdz sobie gdzies dosowska gierke Terminal Velocity ( moze byc w wersji demo
). Potem wpisz w jakas internetowa wyszukiwarke haslo "Virge patch". Wyskoczy
ci pare adresow, na jednym z nich bedzie do sciagniecia pliczek podmieniajacy
jeden z EXE-cow gierki ( sorry ale nie pamietam dokladnego adresu ). Roznica
jest kolosalna. Niebo, ziemia i inne tekstury nie maja ostrych krawedzi,
bardzo wyrazny jest efekt mgly, podobnie realistycznie oddana jest eksploazja
( niestety Twojej maszyny ). Tylko nie wiem czy te wszystkie bajery
uswiadczysz na no namie ( slyszalem ze sa z ty problemy ) Ja mam Miro...