Re: Lantastic i KP97

Autor: Przemyslaw Adamski (padam_at_polbox.com)
Data: Mon 19 May 1997 - 13:24:25 MET DST

At 09:13 PM 5/18/97 +0200, you wrote:

>Mam maly problem z Lantastikiem 7.0 ...[ciach]
>Zmienilem tak zeby serwer
>widzial ta drukarke tez jako sieciowa a nie fizyczna

Wszystkich zasobow servera powinienes tak uzywac, dysku tez.

>i teraz na wydruk
>strony trzeba czekac kilkanascie sekund ( dlugo trwa sama inicjalizacja -
>nic sie nie dzieje potem sie zaczyna druk i potem znowu nic i nastepna
>strona - a to jest duze utrudnienie ). I nie mam koncepcji jak to ominac (
>na razie ) coby dzialalo bylo szybko i dalo drukowac sie z obu stanowisk.

Nie mam szczegolnych doswiadczen z v.7.0 a tylo z v.6.0. Czy ustawiles w
parametrach zasobu PRINTER (ta to mozna chyba nazwac) predosc wydruku? W
wersji 6.0 standardowo jest ustawione 0, wiec drukuje z zacieciami -
baaardzo woollnnoo. Ustaw najwiecej jak sie da. Mozna tez zwiekszyc bufor
dla drukarki, co pewmie juz wyprobowales.

No to na razie.

                Przemyslaw Adamski <padam_at_polbox.com>