Re: Linux contra swiat.

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 19 May 1997 - 06:43:13 MET DST

In article <5lmrjt$jar$4_at_helios.man.lublin.pl>,
 Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>tez bys sie zdezyl z niemoznoscia zainstalowania windowsow gdyby ten
>zle wykryl sprzet, lub ten sprzet bylby nietypowy. zawsze bylem zdania
>ze chocby to byl smiec, musi go instalowac osoba ktora wie co robi.
>niezaleznie od tego czy to jest linux, czy glupia winda.

  Dlatego nigdy jeszcze nie instalowalem NT ani Windows'95 :)
Z kolei Twoje zdanie kloci sie z powszechna opinia panujaca na tej
liscie dotyczaca Linuxa i Windows czyli ,,maz klopoty z Windows
-zainstaluj sobie Linuxa''

>ale masz dostep do inetu prawda ? wiec sprobuj jeszcze raz. ale tym razem
>proponuje ci abys pytal ludzi jak mozesz sobie poradzic z problemami.

  Pierwsza rzecz ktora zrobilem po dwoch dniach instalacji Linuxa to
sciagniecie wszystkich dostepnych listow z pl.comp.os.linux. Druga
bylo wyslanie listu. Niestety bez odpowiedzi. Stad uznalem ze problem
jest z gatunku nierozwiazywalnych i dalem sobie spokoj -mialem
powazniejsze sprawy. Jedynie od tego czasu przegladam pl.comp.os.linux
w nadziei ze cos/ktos mnie natchnie pomyslem :)

>wiem. i to nie raz. i wiem ze instalacja linuxa jest trudna. ale ten
>trud sie oplaca. dlatego moze popytaj wsrod znajomych, czy w twojej
>okolicy nie znajduje sie jakis mlody fanatyk ktory wie jak z linuxem
>postepowac. ewentualnie pytaj przez siec, ale ta metoda nie zainstalujesz
>linuxa w ciagu jednego dnia.

  Niestety w mojej okolicy to ja jestem guru :)

>hehehe :)))))) z czyms musi byc. nie wierze w calkowicie nowatorskie
>rozwiazania. nie te czasy.

  Karta jest dosc stara. Firma Procom na swojej stronie napisala ze z
powodu jej starosci nie bedzie robila sterownikow dla WIndows'95. Sa
tylko sterowniki do DOS/Windows i Novell'a. Poniewaz i tak nie
zamierzam przechodzic na Windows'95 wiec do tej pory nie przeszkadzalo
mi to.

>lub zczytac napisy ze scalakow owej karty procom, rzucic na liste
>i poprosic o skompilowanego kernela.

  Dziekuje za rade. Na razie nie mam czasu wiec i tak musze to odlozyc
conajmniej do czerwca. Do tego czasu poczytam troche ktoras z grup
linux.* Moze cos z tego wyjdzie.

Pozdrawiam, Ryszard

--
r(ycho)GLAB