Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 21:44:13 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Hmm no np. mam dwie sesje telneta zeby w koncu poodpisywac na maile.
>Pisalem tez sprawozdanie w Wordzie i tyz nic nie padlo. Cud.

lojezu.... a ja tez pisalem w wordzie dokument o wielkosci ok. 300KB.
w tle mi leciala netszkapa ktora sciagalem naraz 15 plikow, bo wiecej
sie nie dalo. jeszcze jakis telnecik, i oczywiscie muzyczka midi.
i tez nic mi sie nie stalo :))))))) tyle ze ja siedze na OS/2 :)
aha. moglbym jeszcze wrzucic formatowanie dyskietki, co by
absolutnie w niczym nie przeszkodzilo. kiedys probowalem tak
zabic swoj komputer...... nie wyszlo :))))))

>Aha to chyba nie naleze do Vacos Linux Locos :)
> Jurand

przetrzyj oczka, staniesz sie przyjacielem :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |