Re: Linux Wars was: Linux kontra swiat

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 21:45:15 MET DST

"Bart Strozek" <strozek_at_dingo.if.pw.edu.pl> wrote:

> [ciach

> Powiezd mi stary, po co wiekszosc uzytkownikow ma tak na prawde sie znac na
> komputerach powiedzmy w biurze? od tego maja przeciez odpowiednich ludziw
> serwisie lub wlasnym dziale komputerowym, a im do szczescia jest potrzebny
> jedynie kreator dokumentow i autokorekta.

Racja, tylko zwykle Ci osobnicy wiedza od razu, ze Linux, OS i inne
non-M$-OSes sa do d**y, zwykle nie wiedzac co to OS, a o tym, zeby
widziec cos poza 95tka nie wspominam.

*Ja* po prostu nie lubie zawodnikow, ktorzy nie wiedza o czym mowia,
ale w swoim mniemaniu maja racje.

> No, chyba ze komputerowiec w
> sewisie jest PRAWDZIWYM KOMPUTEROWCEM i nie tyka sie niczego poza
> nieistniejacym w biurach unixem.

Wiesz co? Jakby te mysl odwrocic, jak ulal pasuje mi to do niektorych
windziarzy... ("jedyny prawdziwy", "nic ponad moj OS" itp).

Spytaj sie broniacych Linuxa na tym ringu, ile pracowali przy windach.
A potem zapytaj fanow wind, ile przesiedzieli przed linuxem czy
OSem/2.
Jezeli Ci zalezy na znalezieniu odpowiedzi, to ludzi popytasz, a
wnioski wycianiesz sobie sam.

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl