Re: Reczne ustawianie partycji

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 16:37:44 MET DST

Tomasz Fidecki wrote:

> Jak recznie ustawic partycje na dysku pod DOS/G95. Mam uszkodzone

> 50 cylindrow i chce ustawic partycje poza ich zasiegiem.

> Pzdr

> --

Jak sie domyslam, na pewno jest sporo roznych programow do dowolnego

ustalenia polozenia partycji. Ja uzywalem kiedys programu DrivePro.

Mialem podobny problem. W srodku dysku bylo troche zlych sektorow i

musialem utworzyc dwie partycje z pominieciem obszaru z bledami.

Wszystko dzialalo ok.

--
Pozdrowienia
Jacek Gutkowski, Wroclaw