Re: Linux contra swiat.

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 18 May 1997 - 09:16:57 MET DST

In article <5li4at$inl$11_at_helios.man.lublin.pl>,
 Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>zdaje sie ze linux dziala z wieksza roznorodnoscia sprzetu
>niz jakiekolwiek windy. ale to trzeba przeczytac w zrodlach
>niezaleznych, a nie sciemniajacych reklamach mokrosoftu.

  Kiedys wydawalo mi sie ze postingi przesylane na peceta i
zawierajace hasla w stylu ,,masz klopoty z Windows - zainstaluj sobie
Linuxa'' sa zrodlami niezaleznymi. Od czasu jednak gdy ani RedHAt 3
ani Debian nie chcial zauwazyc mojego CD-Roma podpietego do karty SCSI
firmy Procom to stwierdzilem ze takie autorytatywne wypowiedzi sa tyle
warte co i reklamy Microsoftu.

Pozdrawiam, Ryszard

--
r(ycho)GLAB