Re: Pegasus Mail

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_polbox.com)
Data: Fri 16 May 1997 - 23:04:44 MET DST

On 15 May 1997 19:54:27 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

>Wybaczcie, ze na liste ale po wyslaniu do autora dostalem zwrot

Prawidłowy (zapewne) adres był w sigu Piotra...

A tak przy okazji, czy ktoś może połapał się w tym w jaki sposób
Pegasus próbuje składać adresy w polach reply i from jeśli coś mu się
wpisze w w konfiguracji odnośnie tych pól? Nieprawidłowy adres Piotra
to zapewne właśnie skutek pomysłowości Pegasusa w tym względzie. Sam
nie eksperymentowałem z tym z byt wiele, ale zauważyłem, m. in. takie
efekty jak:
- połykanie cudzysłowu,
- dopisywanie nazwy serwera SMTP do adresu,

Ciekawe efekty z tych składanek wychodzą zwłaszcza przy korzystaniu z
Multi POP (dokładniej z SMTP obsługiwanego w Multi POP).

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/