co to jest??!!!!!!!!!!!

Autor: Konrad (mach_at_zosia.tl.krakow.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 22:32:36 MET DST

Dzis palaczylem przez modem (pod w95) , znajomy udowadnial mi ze jak jestem
pod winda to moze mi narobic do kaszy, znajac moj IP, podal go do jakiegos
skrypta i:
ukazal mi sie komunikat o bledzie ochrony (ble ble ble - tryb
tekstowy/niebieskie tlo)i aby robic cos w interecie bylem zmuszony do
ponownego zaladowania systemu! U znajomych jest to samo, jak sie przed tym
zabezpieczyc? co to jest do diaska?!
zaznaczam ze wiem ze dziala to w95, na innych podobno nie.

mach_at_tl.krakow.pl