Re: Uziemienie monitora

Autor: Piotr Gasior (service_at_klimat.gda.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 06:40:41 MET DST

On 14 May 1997 20:16:00 GMT, "Michal Majchrzak" <chrzanik_at_polbox.com>
napisał(a):
[cut]
>DO ZGONU ??? BYLEM PORAZONY PRADEM NIE RAZ(moze ze 100x w zyciu)
>I NIC MI NIE JEST (kiedys nawet sie zalozylem ze wsadze palce do kontaktu
>i oczywiscie wsadzilem :)))

Kolega bardzo gruboskorny, z zacieciem naukowca (szalonego!).

>UWAGA !!! KOMPUTER TO NIE PRALKA NAM NIC NIE GROZI !!!!!!!!!!

Nooo czeka ciepla posadka w instytucji zajmujacej sie wydawaniem
certyfikatow bezpieczenstwa albo w jakims komitecie normalizacyjnym
:-)))))))))

>czasem - to mi sie zdaza b. czesto ! nie tak dawno z kumplem polaczylismy
>sie w siec(eth.) i mielismy komp. na tej samej listwie i co .... i po
>dotknieciu
>obudowy komp. i ekranu kabla sieciowego plynelo przezemnie okolo 50V

>okolo bo nie sprawdzalem ale co tam, prad nie jest taki grozny tak go
>opisuja :)

Chyba jednak z posady nici!

Milego dnia

Piotr Gąsior service_at_klimat.gda.pl