Re: Cos o sofcie

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 00:39:05 MET DST

Dnia Mon, 12 May 1997 19:50:19 +0200, Michal Jelinski napisał(a):
>Potrzebuje wiadomosci na temat nastepujacych rzeczy:

>Multilotek (WIN) - podobno jest taki program.

Jest, a owszem. W W'95 jest uproszczona wersja darmowa - ma tylko dwa
stany: padnie-nie padnie :)

>Program badania zdolnosci parapsychologicznych, biorytmy itp.

Badania statystyczne wykazują, że wiele osób powstrzymuje W'95 od padów
właśnie za pomocą zdolności parapsychologicznych. Biorytmów dla tychże nie
można wyznaczyć z powodu nieokreślonej daty urodzin.

>SIeci neuronowe.

Przypuszcza się, że Win'95 posiada wbudowane algorytmy sztucznej
inteligencji, objawiające się padaniem w obecności osób używających inne
systemy. W grę jednakże mogą wchodzić również zdolności parapsychologiczne
tych osób.

>Sprawa jest prestizowa (klient nasz pan), wiec prosze tylko o sensowne
>odpowiedzi. Mile widziany answer na konto :)

A to przepraszam. Proszę mojej odpowiedzi nie czytać :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|