Re: KABEL MIDI POMOCY

Autor: Marek Kaprynski (marekk_at_radar.iet.unipi.it)
Data: Thu 15 May 1997 - 20:49:16 MET DST

tomekb wrote:

> Witam
> Aby podlaczyc klawisz do peceta a nic nie wspominasz o karcie
> dzwiekowej.
> --
> Tomek
> mailto:tomekb_at_koti.com.pl

Oczywiscie karta muzyczna to podstawa. Normalny interfejs do joy'a nie
ma portu MIDI. Najlepiej kupic jakiegos taniego klona SB.
Przelotke Joy-MIDI mozna kupic lub tez wykonac samemu - koszt nie
powinien przekroczyc 7 zl ( w sklepie 50zl ).
Schematu teraz nie pamietam (jestem daleko od domu) ale wykonalem ja
na podstawie artykulu z "Elektora" (numeru tez nie pamietam) i
znalezionego w instrukcji karty dzwiekowej opisu zlacza.
Podstawowe elementy skladowe to transoptor, jeden uklad ttl (jako bufor)
troche rezystorow (4) i gniazdek. Zasilanie oczywiscie ciagnalem rowniez
ze zlacza joy'a.
Jak bede w Polsce to bede mogl przeslac schemat.

Bye