Re: KABEL MIDI POMOCY

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 22:53:08 MET DST

Marek Kaprynski <marekk_at_radar.iet.unipi.it> wrote:
>Oczywiscie karta muzyczna to podstawa. Normalny interfejs do joy'a nie
>ma portu MIDI. Najlepiej kupic jakiegos taniego klona SB.

   Do dzialalnosci "na serio" polecalbym raczej profesjonalny interfejs
MIDI. Nie dosc, ze taki np. SB nie obsluguje pewnych funkcyj (Aftertouch
itp.), i wprowadza opoznienia w transmisji, to jeszcze liczne sa przypadki,
ze nie chce w ogole wspolpracowac z pewnymi instrumentami.

   Zdaje sie, ze jest jakis taki schemat na www.creativelabs.com.

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student MIMUW-u  tel. (0-22)6419146  o   ___    | żeby jakoś nie było.''