SOYO HX a AMD

Autor: Rafal Piskozub (rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 09:14:22 MET DST

Otoz spotkalo mnie po kilku dniach slonecznych duze rozczarowanie na skutek
nieumyslnego padu WIN95. O rany rany pomyslalem!!! ( nastapil blad w plikach
rejestrow, przynajmniej tak pisaly WIN'y ). Na poczatku ignorowalem okienko
ostrzezenia przesuwajac je poza horyzont. Lecz kolejnego slonecznego dnia
ten numer juz nie przeszedl i wszystko wywalilo sie na ryj. A wiec mysle
ponowna instalacja jest nieodzowna. Jak pomyslalem takoz zrobilem i wszystko
wbrew oczekiwaniom przebieglo pomyslnie ale tylko do pierwszego startu.
Niezrazony popelnilem iteracje reinstalacji ( zmieniajac wszystko co mialo
jakis sens ). Poniewaz slyszalem iz AMD K5 NIE CHCE CHODZIC Z SOYO HX
pomknalem do kumpla ( z procem i dyskiem ) i tam wszystko instalowalem i
dzialalo. Po powrocie stara spiewka ( blad rejestru ) na tej instalacji
ktora robilem u kumpla, wiec cos tu nie tak. Postanowilem zainstalowac
MEMPHIS ( bo takowa instalke posiadam ) a one jak ich mlodszy brat blad
rejestrow. Troche wiec sie zdenerwowalem i myslalem jak tu przeprowadzic
udana podmiane plyty ( bo caly czas ja obwinialem o te bledy ) w firmie
gdzie ja kupilem. Zrezygnowany wyciolem caly Win95 w pien i calkowicie
wrocilem do WIN311.
    Oto pytanie:
 Czy to moze byc wina spolki SOYO HX i AMD ?
 Czy kogos to splotkalo i wybrnol z tego?

  Niecierpliwie czekam na pomoc!!!!

rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl