Netscape dla OS/2 oraz polskie strony IBM (w USA)

Autor: martab_at_at.ibm.com
Data: Wed 14 May 1997 - 18:01:36 MET DST

*** Resending note of 12.05.97 11:15
Dostalam juz troche listow... Odpisuje hurtem:

NETSCAPE i problem z polskim /s: okazalo sie, ze jesl zmienic
font dla Latin 2
z Tms Rmn 12 na 10 lub na cokolwiek innego, to jest OK. Przynajmniej
w Warp 3. Gdyby nie pomoglo, prosze dac mi znac...
Czy ktos mial problemy z polskim /s w Merlinie???

A teraz o polskich stronach WWW pod adresem
http://service.software.ibm.com/asd-bin/doc/index.htm
(wybrac Language "Polish"!) albo
zaczac od http://www.software.ibm.com/os/warp/ albo innej
strony IBM i kierowac sie ;-> na IBM Software Choice.

1. To NIE SA strony IBM Polska. Dostep do nich MOZE byc dlugi, bo
faktycznie sa w USA i to w dosc oblozonych "okolicach" IBMowskiego
WWW. Download tez MOZE trwac, byle sie udal... Jesli ktos wczesniej
korzystal ze stron www.software.ibm.com, to wie, ze bywa tam tloczno.
2. Uwagi na temat mirroru w Polsce przekazalam wlasciwym osobom.

Czekam na dalsze uwagi.
WAZNE!!!
1. Prosze pisac do mnie TYLKO MAILEM (martab_at_at.ibm.com).
2. Prosze NIE UZYWAC POLSKICH ZNAKOW w listach.

Do uslyszenia...