Re: Potrzebne makro do excela 7.0

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 05:14:48 MET DST

Maciej Kuczera wrote:

> Potrzebne makro do ms excela 7.0 ktore napisane w visual basic'u ktore >by konwertowalo cyfry na wartosc slowna np:
> E4 - 120,04
> E5 - sto dwadziescia zlotych czery grosze.
> Bede wdzieczny jesli ktos udzieli mi wskazowek jak to zrobic.

Co prawda pisane tobylo nie pod Excela lecz pod QUATRRO PRO for WIN i
nie makro(taka tam prosta wyliczanka). Wyeksportowalem to spod QPRO w
formacie XLS to powinno sie dac wczytac (chyba ze majstry z mikro maja
kwachy do BORLANDU ale na to nic sie nie da poradzic) a potem to tylko
analiza (lub nie).
Tablice i pola pomocnicze mozna przezucic na inna strone arkusza.
Gdyby po wczytaniu byly krzaczki to znaczy ze nie masz TTF President
wiec wybierz sobie inne ladne fonty.
Zaleta mojego rozwiazania jest bezposrednie przedstawianie slownej
zawartosci danego pola numerycznego ale pewno mozna to obsluzyc za
pomoca makro.
                Powodzenia AA