Re: GUS PnP i pamiec

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 12:12:57 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:
Marcin 'Chomik' Nowak <chomik@piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

/> Łukasz Bajoński wrote:
/> > Marcin 'Chomik' Nowak <chomik@piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):
/> > > Zainstalowałem. Podczas ładowania pliku występuje błąd - load error.
/> > Więc może masz padniętą pamięć, lub niedokładnie dociśniętą, na
/> > dołączonym kompakcie był chyba jakiś programik do testowania pamięci.
/>
/>   Pamieć jest OK. Komuter jest ostro eksploatowany, i nic nie zglasza
/> problemów - nawet Quake !
/>
/> Ten błąd jest podczas ładowania MID-ów.
/>
/> Chomik

Ale ja przecież piszę o pamięci na karcie dźwiękowej !!!
A quake widocznie nie wykorzystuje jej tyle co Twoje Midy !!!
  Quake w ogole nie wykorzystuje pamieci na karcie, bo ma drivery do P&P i ciagnie muzyke z ROM-u (a czy przypadkiem tak w ogole to nie ciagnie muzyki z CD-ka?? - nie wiem tego, bo nie mam Quake'a)

A tak poza tym, to sie zgadzam - pewnie pamiec jest padnieta, sprobuj wyjac jeden z SIMM-ow, moze pomoze, jak nie, to drugi.

Program testujacy jest w instalerze do DOS-a, np. w wersji 2.0.

Z powazaniem,

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek