Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzyt

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 11 May 1997 - 21:50:25 MET DST

Dnia Sun, 11 May 1997 02:45:22 GMT, Andrzej Lewandowski napisał(a):
>Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

[...]

>Zas jak idzie o Linux... Wlasnie dostalem cennik z firmy XXX: za prace
>konsultanta biora $1200 dziennie. Jak sie wezmie takich dwoch,
>po czym z 5 wlasnych ktorzy biora $80K rocznie, czyli kosztuja firme
>$200K rocznie, i zapusci na pol roku... To co, ile ja zaoszczedze jak
>zamiast HP-UX czy QNX wezme Linuxa? Dwa dni pracy konsultanta?

I myślisz, że to dlatego tacy drodzy ci konsultanci bo do linuxa? Ja mogę
się ogłosić konsultantem do HP-UX za 100000$ dziennie... :)

>Ten akurat projekt dotyczy dystrybucji towarow. Uzytkownik ma
>10,000 klienow i przetwarza ponad 100,000 zamowien dziennie. Ile
>to bedzie kosztowalo jak cos walnie na pol dnia? I kto za to zaplaci?
>I co bedzie jak sie okaze ze walnelo, bo chcac zaoszczedzic,
>powiedzmy 5 tysiecy, zrobilem to na Linuxie?

Tylko że na Linuxie mu to padnie z duuuużo mniejszym prawdopodobieństwem niż
na jakiejkolwiek windozie...

Ani w pecety. :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|