Re: Nie kupujcie: S3 Inc. ViRGE PCI

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 08:33:36 MET DST

> ta karta wogole jest jakos ciezko oprogramowana. Jak na razie chyba > nie
> ma sensu tego badziewia kupowac. zdawalo by sie ze jak cos wychodzi,
> to pod 95 musi miec drivery. ale z ta karta sa babole nawet pod g95.

Glupoty wygadujecie. Mam taka karte i chodzi ok. Do 3DStudia4 nie ma
dedykowanych driverow, gdyz jest juz 3DStudio MAX i nie rozwijają
driverow do starego produktu. Ale chodzi jako VESA lub z driverami ADI
(ale wolniej :)
Pod 95' i NT też chodzi bdb. Ja używam driverów od Diamond Stealth 2000.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)