Re: Nie kupujcie: S3 Inc. ViRGE PCI

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 08:48:57 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> ta karta wogole jest jakos ciezko oprogramowana. Jak na razie chyba nie
> ma sensu tego badziewia kupowac. zdawalo by sie ze jak cos wychodzi,
> to pod 95 musi miec drivery. ale z ta karta sa babole nawet pod g95.

Popieram. Nie kupowac tego szajsu!

Nie dalsej jak w sobote byl u mnie kolega ze swoim PC.
Na Virge przez ktora w95nie startowalo (precyzyjnie przez
dll'a od DirectX).
Co sie nameczylem zeby jakis dzialajacy sterownik dobrac to moje.
( http:/www.s3.com )
Jest tam przydatny programik s3id do wykrywania chipa karty
bo tak naprawde to nie wiadomo jakie scierwo siedzi na kartach z malezji
a wiekszosc ludzi chyba takie ma. A i tak po instalacji sterownikow
chyba z 5 rodzajow zanim ruszyla - to smieci po ekranie (ach ta s3!)

W sobote jeszcze raz udowodnilem ze lepszy moj wolno
dzialajacy TRIDENT niz jakas virga.

Pozdrowionka

p.s. nie powiem zlego slowa o firmowych s3

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka