Re: Rada dla użytkowników FaxModemu V34I i być może nie tylko.

Autor: Rafał Rzepecki (cyberpix_at_polbox.com)
Data: Sun 11 May 1997 - 16:54:22 MET DST

Ireneusz Makowski [RENE] <renemawi_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc5b99$75f8e120$LocalHost_at_ppp>...
> Jeśli doświadczyłeś kłopotów korzystając z tego modemu
> pierwsze co powinieneś zrobić, to użyć ustawień zalecanych
> w instrukcji czyli podłączyć go na: COM7(COM3 with IRQ5).
> (Owner's Manual p.28) jeśli tylko pozwala na to reszta urządzeń.
> (Nawet kosztem zmiany ustawień na innych kartach).
> Należy unikać używania IRQ2.
>
> Jeśli brakuje Ci przerwań przeczytaj i wypróbuj poniższe :
>
> Według mojego doświadczenia ustawienie karty muzycznej
> na IRQ7 pomimo konfliktu z LPT1 nie objawia się żadnymi
> błędami w systemie (tzn. ja takich nie zauważyłem!)

U mnie chodzi świetnie, jak widzicie na COM2. Normalny COM2 mam wyłączony,
a a jak mi potrzebna druga mysz (na przykład do Settlersów II), to sobie
ustawiam go na COM4 (to znaczy port a nie modem), podłączam tam mysz i na
niego zapuszczam drivera.

--
Rafał Rzepecki
cyberpix_at_polbox.com