Rada dla użytkowników FaxModemu V34I i być może nie tylko.

Autor: Ireneusz Makowski [RENE] (renemawi_at_polbox.com)
Data: Thu 08 May 1997 - 13:31:20 MET DST

Jeśli doświadczyłeś kłopotów korzystając z tego modemu
pierwsze co powinieneś zrobić, to użyć ustawień zalecanych
w instrukcji czyli podłączyć go na: COM7(COM3 with IRQ5).
(Owner's Manual p.28) jeśli tylko pozwala na to reszta urządzeń.
(Nawet kosztem zmiany ustawień na innych kartach).
Należy unikać używania IRQ2.

Jeśli brakuje Ci przerwań przeczytaj i wypróbuj poniższe :

Według mojego doświadczenia ustawienie karty muzycznej
na IRQ7 pomimo konfliktu z LPT1 nie objawia się żadnymi
błędami w systemie (tzn. ja takich nie zauważyłem!)

--
"Nie oczekuj od innych pomocy.
 Jeśli pomogą, to dobrze. Jeśli nie, to nie becz."